czwartek, 30 sierpnia 2012

Must have na jesień.

Jak każda kobietka kocham ciuchy, buty, torebki, kosmetyki i dodatki <3 Także wrzucę kilka moich inspiracji. Nadużywam tego słowa, tak wiem. To są moje obowiązkowe must have'y na tą jesień, ale oczywiście to tylko 1/4 :)
1) Creepersy <3 Zakochałam się w nich, dlatego muszę je mieć !



2) Czapka "skarpeta" bądź "grucha" obowiązkowo delikatna, cieniutka, najlepiej z dzianiny *_*


4 ) Zakolanówki (których mam mnóstwo) + luźne swetry *_*






 ostatnio w moim posiadaniu są dwa sweterki z krótkim rękawem z dzianiny, z takimi dziureczkami *_* jeden limonkowy, drugi biały. Kupiłam ponieważ w jakiejś gazecie widziałam że będzie to hit tej jesieni, do krótkich szortów, rurek, legginsów, spódnic! Także nie martwcie się że wyglądają jak "babcinne" ale w fajnym połączeniu będą mega słodkie. Ciekawie wyglądał zestaw : sweterek, szorty, vansy z białymi skarpetkami <-- co kiedyś było największą wiochą :P

5 ) Płaszczyk jesienny, koniecznie z kapturem <3 

To tylko część. Mogłabym tutaj dodawać zdjęcia i pisać w nieskończoność. Pora na sen. Jutro ostatni dzień wakacji, trzeba być wypoczętym i pełnym energii, by je godnie pożegnać! 
Lols, xoxo

btw. chciałam przeprosić ludzi, którzy dodawali niektóre z powyższych zdjęć, ale to wina google :) no ale wiadomo, że musimy się nawzajem inspirować ! także sorry :*


1 komentarz: