piątek, 26 października 2012

outfit

Witam! Powoli, małymi kroczkami mam zamiar dodawać posty odnoście tworzenia własnego stylu (to dla tych, którzy chcą być indywidualistami :) bądź, po prostu ubieraniu się a'la jakiś określony styl. Oczywiście różnorodność w strojach jest ciekawą sprawą, ale myślę, że każda z nas chciałaby być kojarzona z określoną formą ubioru. Czasem na jakąś specjalną okazję, można ubrać się nieco odmiennie, jednakże zachować "coś" co pozwoli nam dalej nosić swój wymarzony styl :). Tak jak powiedziałam, to powoli i małymi kroczkami :) A teraz dodam kilka outfit'ów, które mogą was zainspirować podczas jesieni :)










dodałam takie, ponieważ taki styl mnie kręci :) ale mam nadzieję, że kogoś na pewno zainteresują!
    have a nice day , xoxo lols :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz