poniedziałek, 12 listopada 2012

Cześć wszystkim!  Postanowiłam podzielić się z wami moimi kosmetykami do pielęgnacji włosów. Uprzedzam post będzie długi, ale zachęcam do jego przestudiowania i zastosowania tych kosmetyków. Od początku : musiałam tydzień temu ściąć włosy, które zapuszczałam, mam w tej chwili do ramion (nienawidzę u siebie takiej długości), niestety taki był przymus. Moje końcówki wyglądały jak sztuczne włosy ze zniszczonej peruki. Postanowiłam maksymalnie o nie zadbać, starała się będę jak mogę. Najważniejsza jest SYSTEMATYCZNOŚĆ, która przyniesie efekty <3
 Większość moich produktów jest tania, w granicach max 30 zł. Tak postanowiłam, bo wydałam już mnóstwo kasy na "rewelacyjne" kosmetyki, które nie przyniosły efektów na które oczekiwałam, fakt, wiem że to zależy od włosów. Obecnie myślę, aby nie zapeszyć, znalazłam kosmetyki taniutkie, które mnie JUŻ zadowalają, a mianowicie. ZA OKOŁO 2 MIESIĄCE POJAWI SIĘ RECENZJA TYCH PRODUKTÓW! :
Oto cała moja kolekcja (przepraszam za jakość).
Może wydawać się dużo, ale tak naprawdę są to produkty, które używa się przy każdym (lub prawie każdym) myciu naszych włosków. Trochę systematyczności, a wszystko wykorzystam ^^

Oto moje szampony: Baby Dream/ Rossmann/ ok. 6zł
Jantar/ Farmona/ internet/ 10 zł
Barwa ziołowa : Czarna Rzepa oraz Tataro-Chmielowy , obydwa ok 3 zł / E.Leclerc
 Stosowanie : z każdym myciem inny :)

Wcierki/ Olejki : 
Jantar wcierka z Bursztynu / internet / 10 zł / stosowanie : codziennie, skóra głowy, nie wymaga spłukiwania, nie tłuści (jest on przelany do opakowanie po Jedwabiu z Joanny, dla wygody stosowania )
Dabur Amla / internet / ok. 30 zł za 300 ml. / stosowanie : jest bardzo tłusty, dlatego lekko zwilżam końcówki wodą i wcieram w nie olejek, czasem zostawiam na noc, czasem po prostu + maseczka i siedzę 45 minut :)
Seboradin Lioton / SuperPharm / ok 25 zł / stosowanie : codziennie, skóra głowy , nie wymaga spłukiwania , nie tłuści włosów

Odżywki/ dodatki : Gliss kur / bez spłukiwania / ok. 15 zł / po każdym myciu na mokre włosy
Ziaja / do spłukiwania / ok. 5 zł / trzymać od 3-5min , spłukać
Directa / hurtownia Amstar / 25 zł / tylko do czerwonych włosów, ma czerwony kolor, raz na jakiś czas, nakładam na wilgotne włosy przy pomocy rękawiczek foliowych , siedzę 20 minut ; odżywia czerwień, nie muszę farbować non stop (odrosty są modne <3)
Jedwab Chi / hurtownia Amstar / 6zł / po każdym myciu / zapach - amazing <3
Olejek rycynowy / każda apteka / dodaję kroplę do maseczki , siedzę 20-40 minut, dokładnie spłukuję, ponieważ jest bardzo tłusty / ok 3-5 zł


                                       
Dzisiejszy zakup :) Maseczka Bingo Spa / cena : 7 zł / E.Leclerc 

_______________________________________________________________

To już koniec, dodatkowo tylko od wewnątrz, ale herbatkami ze skrzypu czy pokrzywy, ponieważ nie mogę tabletek, bo już biorę inne :) Ale polecam tableteczki Vitapil czy Belissę. 
Niektóre produkty były wypróbowane i polecane przez wizaż.pl czy włosomaniaczki <3 <--- moje inspiracje.
Uwierzcie mi, rzadko kupuję coś bez przeczytania recenzji, chyba że sama mam "zajawkę" na eksperymentowanie.

POLECAM GORĄCO TE PRODUKTY. Mam nadzieję, że komuś się ta notka przyda i wypróbujecie niektóre z nich.             
CAŁUJĘ, Lols :*






2 komentarze:

  1. maska do wlosow by mi sie przydala ;)

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poleeecam tą z Bingo Spa. Już wypróbowałam, zapach jest po prostu niesamowity (nawet dla samego zapachu można stosować ^^) włoski są naprawdę miłe w dotyku, odżywione, a to dopiero raz :) gorąco polecam :)

      Usuń