wtorek, 20 listopada 2012

nails!

Czeeść! Zaczynam powoli nabierać motywacji do działania :D Także szykujcie się, że będą różne, ciekawe posty, zdjęcia, pomysły, notki! A dzisiaj troszkę o paznokciach, bo zauważyłam że stają się one szałem, wzorki, lakiery, wszystko się kręci wokół pazurków, dlatego napiszę kilka rad i dodam inspirujące mnie wzory. Enjoy.

Może zacznę od kolorów jakie będą królowały w owym sezonie jesienno-zimowym : kolor wina (burgund), energetyczny oranż, mroczny granat, ekskluzywna ciemna zieleń, kolory jesiennych liści, naturalne nude, kolory owoców leśnych (malina, jagoda), połyskujący metalik i wszelkie brokaty, drobinki, koraliki <3

Popraw wygląd swojej płytki:
Najlepiej zakupić odżywkę do paznokci, odpowiednią dla swoich potrzeb. Nie możemy też "rzucać" się na wszystkie odżywki. Jak każdy kosmetyk, taka odżywka musi być stosowana z głową, bo w innym wypadku można nawet dorobić się problemów. Także wybierzcie jedną, zastanówcie się czego wam w swoich paznokciach brakuje. Chociaż moim zdaniem lepiej skupić się na domowych sposobach, ale wiadomo, wymagają systematyczności i chwili czasu od nas.
Żółta płytka paznokcia? Wystarczy codziennie przecierać nasze paznokcie ćwiartką z cytryny, to na pewno je wybieli! Albo moczyć je w świeżo wyciśniętym soku. (kuracja 2-3 tyg)
Rozdwajają się? Łyżkę siemienia lnianego gotuj na wolnym ogniu aż powstanie z niego gęsty kleik. Mocz palce przez 10 minut 2-3 razy w tygodniu.
MOJE RADY: Tak jak już wspominałam moje paznokcie są ok, dlatego nie stosuję niczego. Jednakże myślę że najlepsze będą kuracje w naszym domowym spa. Np. jeśli chcecie przyspieszyć ich wzrost wcierajcie w nie olejek rycynowy. Jeśli chcecie je odżywić stosujcie "maseczki" z dodatkami olejków i innych składników, które poprawią ich kondycje. Dużo by o tym pisać, a nie każdemu się będzie chciało, dlatego was odsyłam od znalezionej przed chwilką ciekawej stronki : http://wdziek.info/domowe_sposoby_na_piekne_dlonie_i_paznokcie.html <--- warto poczytać.

WZORKI, WZORKI, WZORKI - SZAŁ !
1. Kawiorowy manicure - istny hit!
Jak wykonać to cudo?
1.Pomaluj paznokcie dwiema warstwami lakieru.
2. Gdy lakier wciąż jest mokry posyp paznokieć kolorowymi drobinkami.
3. Gdy już pokryjesz całą powierzchnię, delikatnie przyciśnij perełki, aby przywarły.

2. Nalepki - gotowe, zjawiskowe wzorki.



3. Zrób sama ciekawy design :)




4. ZRÓB SAMA SWÓJ IDEALNY LAKIER (dodałam małe foto w poprzedniej notce)
Sposób jest prosty. Wybierz kolor cieni do oczu jaki Ci się podoba najbardziej, wsyp i rozpuść go w bezbarwnym lakierze, wstrząśnij i gotowe! Masz swój wymarzony kolorek :)

_____________________________________________
kilka paznokciowych inspiracji :


 Ciąg dalszy nastąpi :)
  
xoxo :* LOLS !




6 komentarzy:

  1. Ostatnio mam bzika na punkcie kolorowych pazurków :) a obecnie na nich kolorek taki ---> http://www.catrice.eu/fileadmin/catrice/packshots/44719.png :D

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper! ja mam podobny ale metaliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jest bez sensu. Niczym nie udany poradnik dla starszych pań. Nie podoba mi się wcale i w dodatku słaba szata graficzna, tło... Chyba ktoś musi pouczyć się od lepszych blogerek ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za porady. Skorzystam, czemu by nie? Następnym razem polecam przeczytać "O Mnie" gdzie napisałam, że dopiero się uczę i proszę o wyrozumiałość. Chyba trzeba nabrać wprawy zanim coś się będzie robiło w życiu zajebiście, trzeba na to lata praktyki. Jeśli ty, Anonimowy jesteś taki geniusz - gratuluję! Natomiast co kto lubi, mam dużą liczę odwiedzin także nie wiem czy nie ma to sensu. A dorównywać komuś nie mam zamiaru, mam pewne życiowe motto " RÓB SWOJE I NIE PATRZ SIĘ NA INNYCH, JAK CI COŚ NIE WYJDZIE TO NIE SZUKAJ WINNYCH " :) Ale świat bez hejterów byłby gównem. A jeśli masz odwagę hejtować, chociaż się podpisz, to będzie o tobie dobrze świadczyło. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, że zmieniłas to okropne tło :)

    OdpowiedzUsuń