czwartek, 29 listopada 2012

oczy

Cześć. Będzie to szybki post poświęcony makijażowi oczu. Oczy, zaraz po podkładzie są najważniejszą częścią w makijażu. Odpowiednio dobrany make up może niesamowicie zmienić wygląd całej twarzy! Dodam tutaj kilka zdjęć inspiracji w makijażu oczu, choć... mam pewną, jak zwykle, zajawkę. Mianowicie, ostatnio było mi dane być na profesjonalnej sesji zdjęciowej, wizaż bardzo mnie zainspirował i tak się zastanawiam czy nie iść sobie na jakiś kursik i nie założyć drugiego konta na MM...hmm. No nic, wszystko wyjdzie w praniu. Wiem, wiem, że obiecuję wciąż zdjęcia stylizacji, będą! Może nawet w ten weekend :)

1. Idealnie dobrany kształt brwi
Podstawowa kwestia. Makijaż będzie perfekcyjny przy perfekcyjnych brwiach. Pamiętajmy więc o ich idealnym wyglądzie, regulacja, henna, kredka itd.


2. Podstawowe pytanie: kredka czy eyeliner?
Każda musi sobie odpowiedzieć w czym się najlepiej czuje. Jednakże, od lat wiadomo, że kredka do dużych, pełnych oczek, wtedy wygląda najlepiej, bo optycznie zmniejsza, oczywiście czarna, bo biała zaś odwrotnie. Ja jednak preferuję eyeliner i cat-eyes i smoke-eyes albo jakieś swoje szalone kolory na powiekach. Mam zielone oczy, także koci makijaż fajnie się sprawdza.
3. Jaki cień?
Trzeba pamiętać jaki cień do jakiej barwy oczka pasuje, macie tutaj małą, krótką ściągawkę:

Oczy niebieskie:
kolory harmonijne - zielenie, żółcie, róże
kolory kontrastujące - brązy, czernie, fiolety
kolor dopełniający (dający silny kontrast) - pomarańcz

Oczy zielone:
odcienie harmonijne - błękity, żółcie
kolory kontrastujące - czarny, fioletowy, miedziany, brązowy
kolor dopełniający - czerwień

Oczy piwne:
odcienie harmonijne - brązy, brzoskwinie, korale
kolory kontrastujące - czernie, błękity, fiolety
kolor dopełniający - niebieski 

Oczy brązowe
odcienie harmonijne - czerwień, pomarańcz
kolory kontrastujące - szary, czarny, zielony, purpurowy
kolor dopełniający - niebieski

4. TUSZ <3 Potrafi czynić cudna z rzęsami :) Dobierzcie w zależności od tego, czego oczekujecie. Wydłużenie, pogrubienie, efekt sztucznych rzęs itd. Ja obecnie używam : BIG VOLUME LASH 100% Black lashes z EVELINE COSMETICS. Jest tani, ale jak dla mnie rewelacja. Używam go na przemian z Maybelline Illegal Length - również cudeńko :)

5. A ten krok, to już wasza osobista wycieczka w głąb własnej fantazji. Sztuczne rzęsy, kępki, kolorowe tusze, kredki, nalepki, cekiny i inne cudeńka. Ja czasem używam złotego tuszu bądz zielonego, lubię poeksperymentować!

To by było na tyle, obiecuję że w tym temacie pojawi się więcej.













xoxo.



6 komentarzy:

  1. Nie sztuką jest zamieścić zdjęcia z internetu. Początki trudne, ale wez cos swojego, bo pelno takich internetowych obrazkow juz na blogach można zobaczyć....

    OdpowiedzUsuń
  2. -.- Nie sztuką jest pisać komentarze jako Anonimowy. Hahahahaha. Robię swoje i nie patrzę na innych, pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisz się w końcu, bo staje się to obrzydliwie nudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znasz mnie i tak :-) Krytyka. Problem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam z tym problemu, jak już wspominałam, Robię swoje i nie patrzę się na innych <3 A skoro Ci się nie podoba mój blog, po co go odwiedzasz ? ;> Prosta sprawa- NIE PODOBA SIĘ- WYCHODZĘ i po problemie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa lolcia! świetny blog c: maska z bingospa się sprawdza<3 powodzenia, andzia :*

    OdpowiedzUsuń