niedziela, 18 listopada 2012

zrób to sama.

Witam wszystkich. Pomyślałam, że będę dodawała od czasu do czasu posty, w których zobaczycie tutoriale jak wykonać różne pierdółki, począwszy od ozdób, karteczek do biżuterii, ubrań itd. Myślę, że jest co ciekawa kwestia dla osób lubiących robić własne, kreatywne produkty. Rzeczy zrobione przez nas będą niepowtarzalne i unikalne. Dlatego też, zachęcam was do tworzenia własnoręcznych robótek, zobaczycie, że niektóre wykonania są tak proste, że nie potrzeba żadnych zdolności manualnych, tylko chęć i pomysłowość <3 I <3 HandMade. Dzisiaj będzie mieszanina różnych tutoriali. Pomyślałam o tym, ponieważ wiele ludzi lubi pod choinkę dawać własnoręcznie wykonane prezenty, myślę więc, że was zachęcę do zrobienia takich prezencików. Trzeba pamiętać, że takie gifty najbardziej cieszą!
Bliżej świąt dodam też posta ze zdjęciami, na których będzie pokazane jak stworzyć ozdoby świąteczne i kartki. Ja uwielbiam nastrój świąteczny, dlatego też moja wyobraźnia wtedy szaleje.














a na koniec moja fotka, magia aparatu, wykonane przez moją fotografkę, nie jest to photoshop.
jest odwrócone, żeby łatwiej było odczytać :)  zimne ognie tworzą cuda <3
 XoXo , LOLS :*




3 komentarze: